De fapt, in esenta, cam tot ceea ce dobandim si activam sunt cunoasterea (teoretica&practica) si iubirea (de la cea de sine, la cea pentru ceilalti, pentru natura, pentru mediul inconjurator, pentru Univers). Stimulati si/sau ghidati ,copiii reusesc in mod simplu si intuitiv sa-si acceseze resursele din interiorul lor folosind principiile naturii, pentru ca sa fie mai aproape de adevarata fiinta. Este un proces care presupune conectarea cu propria persoana , cu cei din jur, conectarea cu legile naturii, cu resursele interne de inredere, curaj, empatie, simplitate, respect, compasiune.

Dinamica dintre vulnerabilitati si resurse favorizeaza dezvoltarea abilitatilor de autonomie si autocontrol, a celor de de relationare si socializare in context diferite si elimina/ reduc blocajele de exprimare al nivel fizic, psihic si mental.

Departe de a substitui un program educational, ci mai degraba situat complementar acestuia, programul BeYourSelfKids sustine sfera psihologica si pe cea a preventiei: de la la exprimarea, constientizarea emotiilor, gandurilor si atitudinilor copilului atat fata de sine, cat si fata de ceilalti , pana la constientizarea corpului, a hranei, a ordinii, a imaginatiei ca putere de a gasi solutii, spontaneitate si creativitate in rezolvarea problemelor.

Copiii sunt ca picaturile de apa: plang, ning, ploua,se preling,se rostololesc.Isi ostoiesc setea si (re)creeaza (pr)in molecule,Viata. Oglindesc, ca un lac, rasaritul si apusul soarelui, repeziciunea si rezilienta raului, nervozitatea si calmul marii si, poate doar ei cred de la inceput in “nemarginirea tarmuita” a oceanului. Copiii iau forma vasului in care sunt continuti si multe alte forme, libere, in miscare. Numai ca au nevoie de ghidare, uneori de flux si reflux, , alteori de oameni de zapada, din cand in cand de diguri si poduri si mai mereu,de bucuria de a dansa in ploaie.

BeYourSelfKids este un program de dezvoltare personala pentru copii si  contine 12 ateliere experientiale, care au ca principal scop exprimarea, constientizarea emotiilor, gandurilor si atitudinilor copilului atat fata de sine, cat si fata de ceilalti si de mediul inconjurator.
Cele 12 ateliere sunt aferente stadiului de dezvoltare categoriei de varsta, pe axele emotionala-cognitva-comportamentala si pe ariile: creativitate,interactivitate, logica, miscare, relaxare, nutritie,consumerism, utilizarea tehnologiei, ordine, compasiune, mediul inconjurator.

Obiective:

  1. Scanarea multidimensionala, senzatie – perceptie – reprezentare- motricitate , prin intermediul limbajului (verbal si non verbal), in acord cu premisele aferente varstei, la toate atelierele
  2. Exprimarea, constientizarea emotiilor, gandurilor si atitudinilor copilului atat fata de sine, cat si fata de ceilalti
  3. Dezvoltarea capacitatilor de relationare și cooperare in grup ale copilului -surprinderea problematicilor de adaptare si de atasament
  4. O privire 360 asupra copilului, atingand componentele necesare dezvoltarii si afirmarii sale, de la nevoi la dorinte, asteptari, comportamente pana la imaginatie si cognitie, totul intr-un spirit ludic
  5. Constientizarea importantei fiecarei componente din ecosistem (hrana, mediu, tehnologie, consumerism, compasiune, etc), prin joaca, astfel incat sa sustina un stil de viata sanatos, mai curand in zona preventiei, decat cea  a corectiei

Abordare:
Copiii invata prin experimentarea mediului si interactioneaza cu alti copii si sunt mult mai receptivi la experienta prin joc. Abordarea este de tip experiential,centrata pe analiza de simbol, dezvoltare personala si autoschimbare, prin intermediul exercitiului provocator, improvizatiei si meditatiei creatoare cu suport artterapeutic si expresiv.

Atelierele experientiale de dezvoltare personala pentru copii sunt o calatorie creativa spre sine, spre centrul copilului. Cum bine intuia Einstein, logica il duce pe copil, din punctul A in punctul B, imaginatia il duce oriunde.

Varsta:

Grupa 1: 4-7 ani(6 ani si 11 luni)

Grupa 2: 7-11 ani

Structura programului: 12 ateliere

  1.  “Eu sunt…”-relatia cu sine – modelaj cu plastelina
  2. Copacul vietii-relatia cu familia (artgenograma ludica, creata din elemente naturale)
  3. Ferma animalelor-relatia cu ceilalti (poveste cu animalutele, dramaterapie)
  4.  Dansul norilor– relatia cu corpul- (dans, sport, yoga, meditatie, relaxare -dans terapie)
  5. Notele fermecate-relatia cu muzica si sunetele – meloterapie
  6. Acuarelele inocentei-relatia cu pictura&cu emotiile exprimate prin arta- pictura/mandala
  7. Povestea Piramidei -relatia cu partea cognitiva- matematica, logica, secventialitatea
  8. Tinutul lui Flamanzila– relatia cu hrana (nutritie, obiceiuri alimentare)
  9. Sotronul din lumea ordinii- relatia cu spatiul personal/regulile/ordinea/autoritatea/tatal
  10. Magia iubirii– compasiune/iubire/iertare- relatia cu Mama/Natura/Mediul- relatia cu mediul inconjurator
  11. Te rog,fa-mi loc!”- relatia cu spatiul si consumerismu
  12. Omul de tinichea si Robotelul de catifea”  – relatia cu tehnologia, spatiul virtual

Get Free Appointment

We are more than happy to give advice on which counselling is most suitable for your needs, depending on your problems. Why not ask us to view your problems and discuss for solution. Our advice is free!

Need an Advice … Please Contact Us